24/10/13

Karfiol sa krompirom


karfiol sa krompirom 3 
Obično u našoj kuhinji karfiol ima ulogu salate. Κuha se oko pola sata (možda čak i malo manje ako vam se sviđa da jε malo tvrđi) i servira se sa uljem i malo sokα od limuna. Salata je ukusna i zdrava ali miris koji se širi po cijeloj kući  u toku kuhanja i nije baš prijatan! Karakterističan , ružan miris što ga ima karfiol je istovremeno i njegova mana i jedini razlog što izbjegavam da ga kuham.
Prije nekoliko mjeseci tražeći tradicionalne recepte na internetu naišla sam na jedan recept  karfiola koji se pravi  na Peloponezu. U mom kraju , gdje ljudi vole meso malo više nego što je to obično je totalno nepoznat. Našla sam dosta verzija tog recepta ali ja sam izabrala najjednostavniji od njih!
Od prvoga zalogaja jelo me oduševilo. Ukusno , brzo , trebate oko 10 ak minuta da ga pripremite i oko 40 minuta da ga kuhate . Korišćenjem lista od lovora uzima neprijatan miris karfiola tako da ne treba  da otvorite vrata i prozore!
Ajmo da ga pravimo !

Sastojci
1 karfiol
4 – 5 velikih krompira
i crveni luk
1 češalj bijelog luka
2 kašike soka od paradajza
ulje
4 lista od lovora
so,biber , malo paprike

karfiol sa krompirom 54
Isperemo karfiol i sječemo ga u komade. Isto radimo i sa krompirima.
LEA2~1
U jednoj šerpi dinstamo na ulju crveni ,bijeli luk i listove od lovora.
v7686
Dodajemo karfiol, krompir i sok od paradajza. Dinstamo povrće na ulju . Napunimo šerpu vodom tako da prekrije povrće, začinimo  i kuhamo jelo oko 40 minuta na laganoj vatri , dok ne upije cijelu tečnost .
v4
Serviramo !!!

mala tajna 1 : isječemo karfiol na velike komade tako da se ne raspadne u toku kuhanja.
mala tajna 2 : iz istog razloga ne mješamo jelo nego bolje bi bilo da pomijeramo šerpu.
mala tajna 3 :  kao što sam napisala našla sam 3, 4 verzije ovoga jela. Ova je najjednostavnija. U jednom receptu se dodaje malo cimeta a u drugom mrkva. Ja mislim da lovor ide uz jelo bolje od cimeta. Mrkva nije loša ideja ,ali bez posebnog razloga sviđa mi se ova skromna verzija. Vi možete kombinovati.
mala tajna 4 : jelo je odličan dokaz kako se transformiše karfiol u ukusno jelo.

                           ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου