24/11/16

Brzi kolač sa keksom , kremom i kompotom ….brži ne može biti,


DSCN1758

U zadnje vrijeme sve više i više kukam da nemam vremena i stvarno sam preumorna ! Nekada mislim da sam na ivici sloma živaca … Čini mi se da je kriv ovaj ograman mesec koji je savladao nebo ovih dana i utiče negativno na škorpiju! Nema veze … preživjeću i ovaj put , ali kad sam umorna baš mi se jede kolač.
Ovaj kolač sam napravila ovoga leta , ne znam ni ja koliko puta. Nekada sa kompotom nekada sa svježim voćem. Mada , sa kompotom je malo lakši. Brz  (rekli smo da nemamo vremena) , osvežavajući (jer trebamo energiju ), lagan i nekaloričan (posebno ako koristite mlijeko sa manje masnoće). Ja ga obožavam!

Sastojci
jedno malo pakovanje petit keksa
malo mlijeka

za kremu
1 litar mlijeka
2 kesice pudinga sa ukusom vanilije
4-5 s.k šećera

preliv
1 kompot od breskava
1 kesica želatina

DSCN1719

Prvo pripremamo preliv. Izmjerimo sirup od kompota. Od jednoga kompota ja sam dobila malo više od jedne šolje  i napunila sam drugu šolju vodom. Dakle ukupno na vatri stavljamo oko 500 ml tečnosti da se kuha ali da ne proključa. Potom sipamo želatim , koji smo mutili sa vodom par minuta. Skinemo sa vatre i ostavimo sa strane  dok ne dobije odgovarajuću gustinu.
DSCN1727
Istovremeno na drugu ringu šporeta stavljamo jedan litar mlijeka da se kuha , odvajajući oko 100 ml u koje ćemo zamijesiti sadržaj kesice pudinga i šećer. Kada je mlijeko kuhano sipamo ostatak  mlijeka sa pudingom i pomiješamo . Kada se krema zgusne ostavimo sa strane da se malo ohladi.
DSCN1725
U kalup rasporedimo jedan sloj keksića koje smo potopili u malo mlijeka.
DSCN1731
Kremu preliti preko biskvita.
DSCN1736
Na kremu slažemo prepolovljene  breskve od kompota. Na kraju rasporedimo kremu sa želatinom. Stavljamo u hladnjak da se stegne.

DSCN1760
Ostavite kolač u frižideru par sati da se ohladi pa ga onda isiječete i uživate !

mala tajna 1 : kremu sa želatinom ne treba staviti odmah na kolač nego sačekati malo da dobije odgovarajuću gustinu.
mala tajna 2 : umjesto kompota od breskvi , mozete koristiti kompot koji vam se sviđa. Takođe je ukusan sa ananasom i sa jagodama. Provjereno !!


                                              ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!

12 σχόλια:

  1. Πριν λιγες μερες καποια αναρτηση σου διαβαζα που ελςγες οτι φτιαχνεις απλα γλυκα λιγο μποσκοτο λιγη κρεμα ι το γιε το :-) αμεσως σκεφτηκα αυτο. Κλασικο γλυκο της Ελληνιδας μανας χαχαχα, το εχω κι εγω στο μπλογκ αλλα με ανανα και κρεμα πατισερι που εφτιαξα μονη μου. Και η μαμα μου με πουτιγκα το φτιαχνει, με βερυκοκο δε το εχουμε φαει, ομολογω πως μ αρεσει αυτος ο συνδιασμος! Βασικα εμενα αυτο το μαμαδιστικο γλυκο δε μ πολυαρεσει γιατι το βρισκω βαρετο αλλα τρωω ενα δυο κομματακια...με το βερυκοκο θα μου αρεσε πεεισσοτερο ισως, θα το κρατησω στη θυμιση μου για το καλοκαιρι... Καλα, εκει δεν εχουνε ζελε κ εκανες αυτο το ζελατινοκομποστα η το εκανες ετσι για αλλο λογο??? :) P.S. Ωραια φωτογραφιαη στη glavna slika, bravo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν, αυτό το γλυκό είναι το μαμαδίστικο αλλά σε βερσιον ζελατίνας γιατί εδώ δεν έχουν ζελέ στο κουτί , οπότε πρέπει να γίνει η διαδικασία απ΄την αρχή... πολύ καιρό έψαχνα να δω ότι τελικά το δικό μας ζελέ είναι απλά η ζελατίνη:)))Οι συνδιασμοί άπειροι , ανάλογα με το τι κυκλοφορεί στο ντουλάπι... Το κάνω και με φρέσκα ρούχα , μόνο που σε αυτή την περίπτωση κάνω μόνη μκυ ένα σιροπάκι ελαφρύ για να το ανακατέψω με τη ζελατίνη. Με τα ροδάκινα είναι αρκετά καλό, όπως και με φράουλες. Με τα σμέουρα δεν μου άρεσε , αλλά γούστα είναι αυτά. Με τις φωτο , εγώ γενικά δεν το έχω , οπότε αν βγει καμία πιο προκοπής , είναι καθαρά θέμα τύχης :)) Όσον αφορά το μπλογκ εγώ μπαινω καθημερινά στα μπλογκ που μου αρέσουν, δεν περιμένω ειδοποίηση , αλλά γενικά η καινούρια μορφή του μπλογκ δεν μου αρέσει

      Διαγραφή
    2. Όπου ορούχα = φρούτα (θα νομίζουν ότι είμαι αλλοδαπή και μπερδεύω τις λέξεις :)))

      Διαγραφή
  2. Ετσι πως αλλαξανε το μπλογγερ δεν ειδα αμεσα τη συνταγη σου αν κ σε εχω στη λιστα. Ασε που στο ταμπλετ δε μου εμφανιζει τπτ απο το πινακα, εσενα?:-\

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α :( παλι μπερδεψα το μπρεσκβα με το καισια... Ουφ, anyway εγω με βερυκοκο θα το δοκιμασω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλα, κι εγω ερχομαι χωρις να εχετε νεα αναρτηση αλλα αμα τυχει και μια μερα δε ρθω γιατι να το χασω? τοσο καιρο περιμενα μια νεα συνταγη σου κ την ειδα τυχαια γιατι ο πινακας ελεγχου εχει γινει αφαντος.Αμα ηταν κ στο ταμπλετ καλα θα το ειχα δει μολις το εβαλες γιατ συνεχεια το ελεγχω :-) αντε, καλημερα απο Αθηνα και καλο χειμωνα, αργα στο λεω αλλα τωρα μας εφτασε εμας! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια Πολλά Βασούλα για την ονομαστική σου εορτή, καλη Χρονιά επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ. Χρόνια πολλά με υγεία : )) Ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ό,τι ποθείς : ))

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή