23/3/14

Fantastične , posne kiflice sa maslinama


POST BEZ MASLINA MOŽE ???? Am… ne može !!!!
posne kiflice sa maslinama335
Moji dragi čitaoci , γεια σας!
Οpet sam tu poslije toliko dugo. Μoje odsustvo nije imalo poseban razlog , malo sam bila zauzeta , malo lijena , malo me uhvatilo vrijeme ali vratila sam se i za moj povratak čuvala sam jedan dobar recept sa maslinama.
Mi pravoslavni davno  smo počeli postiti , tako da od sada pa do Vaskrsa ću vam napisati dosta posnih recepata. Počinjem danas sa ovim kiflicama koje su zaista ukusne i brzo se prave. Ne bih pretjerala da kažem da su kiflice bez muke !Jedina mana je to da naše masline (posebno domaće ) su daleko ukusnije od onih koje sam kupila u tegli , ali šta da radimo! Davno sam čula da se u supermarketima mogu naći masline uvozene iz Grčke. Pretražila sam sve supermarkete u Banjaluci ali uzalud. Jedino mjesto gdje nisam išla je pijaca , možda ih tamo imaju. U kuhinji je bitan svaki pojedinački sastojak , ali ako ne može drugačije može i sa maslinama iz tegle !

Sastojci
500 gr brašna (malo više , malo manje)
3 male kašike praška za pecivo
1 šolja ulja (bolje da je maslinovo)
sok od jedne narandže
malo soli

fil
masline u komadićima bez košpica
susam

posne kiflice sa maslinama
U jednu odgovarajuću posudu pomiješamo prašak sa pecivo sa uljem i sokom od narandže.
posne kiflice sa maslinama1 
U mokre sastojke  sipamo malo po malo brašno i istovremeno umijesimo tako da ćemo na kraju dobit srednje mekano tijesto. Prekrivamo ga i ostavimo malo da se smiri istovremeno pripremamo fil . Sječemo masline u sitne komade , izvadimo košpice ako je potrebno.
posne kiflice sa maslinama3
Tijesto podijelimo na male loptice . Na radnom stolu svaku lopticu razvijamo , u sredini stavimo par maslina a pospimo sa malo susama.
posne kiflice sa maslinama33k9
Urolamo i sa viljuškom zatvorimo krajeve.
posne kiflice sa maslinama3365
Ponovimo postupak dok ne završimo sa tijestom i rasporedimo sve kiflice u tespiju obloženu papirom za pečenje. Pečemo na temperaturi od 180 na prethodno zagrejanoj rerni dok fino ne porume, otprilike oko pola sata.
posne kiflice sa maslinama33456

mala tajna 1: sok od narandže nimalo ne daje slatki ukus. Dakle ne bojte se . Uprskos tome daje finu boju.
mala tajna 2: količina maslina zavisi od vas . Ja sam stavila oko 300 gr (1 1/2 tanjirčić ) crnih i zelenih maslina. 
mala tajna 3 : kiflice se fino koriste umijesto hljeba!

                                ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!

5 σχόλια:

  1. Kiflice su su super i jako mi se svidjaju, pogotovo sto je fil sa maslinama, mmmm... belezim ih za probu.:)) p.s. welcome back...:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ovo mi se strašno sviđa, brzo je gotovo, a okusi su oni koje jako volimo. Bilježim!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Bolje vas našla :)) Kiflice su jednostavne i ukusne. čekam vaše komentare ako budete pravile . lijep pozdrav !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/3/14, 4:40 μ.μ.

    Divan recept ,nemoj opet d ase ulenjis.E ne radi ovo da se prikljucim na tvoj blog.
    Podelila sam tvoj recept na mojoj Facebook stranici
    https://www.facebook.com/volimonet.kuvar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. pokušaj još jedan put sada , ali stvarno ne mogu više pomoći , jer ovaj blog je potpuno amaterski rad:))(ako neko može pomoći nek se javi)

      Διαγραφή