30/3/14

Zapečena testenina na mediteranski način!!


testenine grijeha !!!!
zapecene makarone -09 
Ovaj recept broji toliko godina koliko i moje prijateljstvo sa Petrosom , već 13 godina! Ja i on smo se upoznali u Atini kada on je studirao a ja sam radila. Kao svaki student koji poštuje sebe , znao  je dobro samo da pravi makarone (i jaje). Ovaj recept mu je dala njegova majka (naravno) i često ga je pravio. Takođe često je i mene  zvao na ručak. Danas ga ne pravim često , jer se koristi vrhanje , ali kao tanjir lijepo stoji za bife ili kao glavno jelo. Moram da kažem da je izuzetno ukusno jelo  i daje makaronama  drugačiju dimenziju . Dakle , ako volite vrhanje u kuhinji i često ih koristite  , nemate šta da čekate , ako ih izbjegavate kao ja , možete napraviti ovo jelo barem par puta godišnje, jer stvarno vrijedi truda.

Sastojci
600 gr skuhanih makarona ( penne )
200 gr sir gauda , (može i emedal ili kačkavalj)
150 gr maslina sitno iscječenih bez košpica
150 gr šunke (ili 2-3 kobasica)
250 ml vrhanja za kuhanje
150 ml soka od paradajza
6 -7 kriški sira gaude
so , biber

zapecene makarone
Skuhamo makarone , iscjedimo ih i  rasporedimo u jednu tepsiju.
zapecene makarone 21
U jednu posudu pomiješamo sve ostale sastojke i potom ih sipamo u makarone. Probamo ih i  začinimo po želji.
zapecene makarone 98
Odozgo rasporedimo kriške šira .Tepsiju stavljamo u rernu da se peče dok fino ne porumi  i stopi se sir (oko pola sata).
zapecene makarone h67
Poslužite se !!!!

mala tajna 1 : količina sastojaka je orjentaciona. Naravno možete ih povećati ili smanjiti po želji.
mala tajna 2 : ovo jelo prijatno se jede toplo  ali po mom mišljenju još ukusnije je hladno.
mala tajna 3 : nekada se vrhnje može zamijeniti sa drugim sastojcima bez uticaja na ukus. Ne vjerujem da je sa ovim receptom to moguće.
mala tajna 4: ne znam za vas ali po meni makarone se jedu svježe i nikako ne mogu da ih jedem drugi dan čak i kada mi ostanu. U ovom receptu je čudo ali meni se čini da su sutradan ukusnije!

                                                  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!!!!!

4 σχόλια:

  1. Potpuno drugacije od italijanskog koncepta. Izvinite na sugestiji, ali ja bih zamenima rec "makarone" sa "testenina" jer ovde, kako vidim, koriscene su "penne rigate". Cestitke za vas blog, na kom objavljujete mnogo kreativnih ideja. Ovo jelo svakako vredi probati, a ja sugerisem onima koji ne vole testeninu da sa istim sastojcima naprave gibanicu!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Sagestije su svakako dobrodošle. slažem se sa vama ! evo ispravila sam naslov. blog (nažalost) ima mnogo grešaka , jer srpski nije moj maternji jezik i dosta puta se mučim sa nazivom namirnica ili začina:))

      Διαγραφή
  2. Ako je bilo kakva pomoc u vezi s tim potrebna, tu sam :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hvala ti puno !slobodno pošalji mi tvoje predloge. Veliki pozdrav.

    ΑπάντησηΔιαγραφή