27/1/13

Krompiri sa jogurtom


Mislim da sam drugačiji od ostalih , zar nije tako?
Νομίζω ότι είμαι διαφορεκή από τις άλλες , δε συμφωνείς ;
krompir sa jogurtom4
Καλήμερα, καλημέρα  moji dragi čitaoci !!!
Kako ste? Nadam se da ste dobro. Ja sam bobro takođe , i ako sam malo umorna jer moja porodica slavi i celi dan sam pravila kolače(uskoro ću vam dati zanimljive recepte ). Danas imam za vas jedan recept sa krompirima koji mogu reći da me je ostavio bez riječi. Već znate da ovih dana izbjegavamo jesti meso , jer smo puno pojeli u Grčkoj. Uredu do sada. Problem je šta da kuham svaki dan. Prije nekoliko dana sam razmišljala o krompiru. Ipak nisam htjela obične krompire. Znam neke recepte gdje se stavlja vrhanje i zato mi se ne sviđaju jer su mnogo teška jela sa puno kalorija. Našla  sam  ovaj zanimljiv recept na internetu. Uradila sam promjene  (profesorica sam i muka mi je od prepisivanja) i izvolite. Ja sam bila oduševljena i obećala sam sebi da ću ih napraviti ponovo

Sastojci
4-5 velikih krompira
200 ml mlijeka
300 ml jogurta
150 gr gaude
so- biber
malo ulja
krompir sa jogurtom
Sječemo krompire da budu okrugli i tanki. Rasporedimo ih u tepsiju , posolimo, pobiberimo  i na ulju ih pečemo na temeraturi od 200 C a kasnije ih prevrnemo tako da se peku  sa obadvije strane.
krompir sa jogurtom2
U jednoj posudi dobro promješamo ulje, jogurt i gaudu.
krompir sa jogurtom3
Kada su krompiri skoro gotovi , izvadimo tepsiju i zalijevamo smjesom. Vraćamo tepsiju u rernu i nastavljamo pečenje. (treba još oko pola sata). Naše jelo je gotovo kada više nema tečnosti.
krompir sa jogurtom5
krompir sa jogurtom6
Mala tajana 1: ukus je divan , divan , divan….
Mala tajna 2 : naravno možete slobodno povećati sastojake. Vjerovatno više sira daće ukusniji rezultat ali po meni bitno je da svakodnevna ishrana nema puno kalorija. Tako sam ja stavila malu količinu sira ali dovoljnu da da ukus. Vi možete dodati u smjesu više vrsta sira možda čak i  suhomesnate proizvode.

                     Καλή όρεξη!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου