23/10/12

Kupus sa kobasicama

........Jer zima je duga

Λαχανιά , φαγητό για τους μεγάλους χειμώνες !




Danas u Banjaluci miriše zima. Nije još toliko hladno ali vazduh ima miris vatre. Ljudi su počeli već da lože!Za mene nije samo godina ta što ima njena doba ali i kuhinja. Neka jela su zimska , neka su ljetna. Jedno zimsko jelo pravićemo danas da prihvatimo zimu što dolazi.

Naučila sam da pravim ovo jelo čak prije nekoliko meseci. Tada sam imala jaku želju da jedem kuhani kupus, ne kiseli ali običan kupus. U mojim krajevima ne dolazi u obzir da serviramo kuhani kupus , tako da nisam znala niti jedan takav recept. Rešenje je dao internet. Tražila sam na internetu i našla sam recept za  ''λαχανιά'' . Λάχανο je kupus na vašem jeziku. Recept jednostavan , tradicionalni za jelo sto prave u Traki , kada je jaka zima.


Sastojci

1 kupus
4- 5 roštiljskih kobasica
1 crveni luk
1 paradajz ili 2 kašike soka od paradajza
malo ulja 
so- biber - ljuta paprika sa sjemenkama (μπούκοβο)



Sječemo kupus na srednje komade.



Sječemo kobasice  i crveni luk i dinstamo kobasice i luk zajedno za nekoliko minuta 


Dodamo kupus i sok od paradajza. Ovaj put ja sam dodala svjež paradajz. Dodamo i 2 čase vode. 

Kuhamo dovoljno tako da naše jelo ne sadrži previše vode na kraju.

 Mala tajna : jelo je ukusnije kada je ljuto!!!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου