12/11/12

Kolač sa prelivom i čokoladom!

Θα σας ενθουσιάσει!!!!


Ovo će Vas oduševiti!!!


Drugog Novembra bio je moj rođendan ali tada nisam imala vremena da napravim kolač da vas počastim. Jedva sam uspijela prije nekoliko dana da nađem malo vremena da pravim nešto. I ako se sve desilo u toku pripreme kolača (čak su i gosti došli) na kraju rezultat je bio odličan  i svi koji su ga probali rekli su ..... Mmmmm!!!  Dakle , Sretan mi rođendan....


Sastojci

1 šolja šećera
1 margarin
2 šolje brašna
2 vanilin šećera
4 jaja
1 prašak za pecivo
2 čokolade za kuhanje

Preliv
2 šolje šećera
2 šolje vode


 Izmiksamo margarin sa šećerom tako da se dobro rastopi

Dodajemo jaja , brašno i sve ostale sastojake i nastavljamo da ih miksamo.
Izrendamo jedno rebro čokolade i stavljamo u smjesu.
Rasporedimo u kalup i pečemo na temperaturi od 180 C u trajanju od 35-40 minuta.
Kada je kolač gotov ostavimo ga sa strane da se ohadi i pravimo preljev stavljajući šećer i vodu u jednu malu šerpu da se kuhaju  otprilike 8-10 minuta od početka ključanja vode.


Vruć preliv prelijemo na hladan kolač.

U isto vrijeme dok kolač upija preliv stavljamo isječene komade čokolade. Čokolada će se odmah utopiti zbog vrućeg preliva (ja sam zakasnila malo da stavim čokoladu. Moja beba zna tačno kada ne treba da me uznemirava!!!!)

 Mala tajna : Drzati u frizideru pre sluzenja nekoliko sati.  

PRIJATNO!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου