19/11/12

Jednostavna karbonara.. ali lažna


Možda nije originalan recept , ali ima original ukus …

DSC01046
Svi mi koji volimo tjesteninu znamo da je karbonara zaista ukusan sos. Ja sam tražila pravi italijanski recept , nisam ga uspjela naći . Neki je prave sa vrhnjem , neki sa pavlakom. Meni se ne sviđa ni jedan ni drugi način. Inače izbjegavam koristiti vrhnje a pavlaka mi se ne dopada. Naravno ovo nisu razlozi da ne uživam u karbonari.Tražila sam drugačiji recept i našla sam ga, isprobala i pružam vam ga od srca. Po mom mišljenju ova karbonara je light i nije ništa manje vrijedna u poređivanju sa originalnom karbonarom.
Sastojci:
Špagete 1 šolja mlijeka2-3 velike kašike gustina 200 gr izrendanog sira (gauda ili nešto slično)100 gr šampinjona 100 gr šunke ili jedna viršla
DSC01033
Stavljamo špagete da se kuhaju (možete koristiti bilo koju vrstu).Kada su gotove, iscjedimo vodu i čuvamo  jednu šolju.
DSC01037
U jednoj šerpi stavljamo šolju vode zajedno sa jednom šoljom mlijeka da se kuha. Dodajemo šampinjone i šunku. Kada počinje da se kuha , stavljamo gustin koji smo mao prije promješali sa malo vode. Kada se smijesa počinje gusnuti , promiješamo dobro i skidamo sa vatre.
DSC01042
Promješamo tjesteninu u sosu i dodajemo sir.
DSC01044
Mala tajna : lažna karbonara je fina i lagana. Jedina mana je što je morate služiti odmah.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου