21/11/13

Pita sa paprikama i šampinjonima


ili možda pita sa šampinjonima i paprikama???
pita sa pečurkama i paprikama87900
Kada govorimo o šampinjonima uvijek me moj mozak vodi do štrumfovog sela i štrumfova , poznati crtani film koji  sam pratila kao djevojčica , kao djevojka i sada kao majka! Tada sam htjela i ja da živim  u jednoj okrugloj kućici , kao mali štrumfovi !Naravno moja želja nije bila ispunjena, ali pečurke su ušle u moju kuhinju i još uvijek su tu..
U Bosni imaju jednu (po meni ) lošu naviku!kada je Petrovdan , narod izađe u šumu da bere šampinjone! Svi insistiraju da znaju koji su jestivi a koji nisu! Ja ne rizikujem ovako i izaberem sigurniji put a to su konzerve!
Današnja pita je kombinacija šampinjona i paprika. U mojim krajevima najverovatnije bi se smijali ovoj piti. Narod obično pravi skuplje pite sa sirom i mesom. Ali eto , jedna mala promjena , jeftina i brza  uvijek je dobrodošla, posebno sada u krizi !!

Sastojci
1 pakovanje lisnatog tijesta
1 konzerva šampinjona (800 gr )
6 velikih žutih paprika
2 crvene paprike
200 ml vrhanje za kuhanje
250 gr različitih sireva (emedal, trapist , gauda ,kačkavalj )
1 crveni luk
2 češlja bijelog luka
ulje
so,biber , malo oregano

za začin
100 ml mlijeka
1 jaje


pita sa pečurkama i paprikama7655
Na početku dinstamo na ulju luk , bijeli luk i paprike nekoliko minuta. Potom dodajemo iscjeđene iz konzerve šampinjone. Dinstamo ih dok ne omekšaju.
 pita sa pečurkama i paprikama6574884
Sklonimo sa vatre i dodajemo izrendan sir i vrhanje. Promiješamo dobro. začinimo po želji.
 pita sa pečurkama i paprikama6567
U tepsiji rasporedimo jednu jufku od lisnatog tijesta pa odozgo smjesu iz tiganja.
 pita sa pečurkama i paprikama 8877
Prekrivamo sa drugom jufkom i zalijevamo je sa malo ulja. Pečemo na temperaturi od 200 oko 50 minuta dok ne porumi pita. 10 minuta prije nego što je pita gotova izvadimo je iz rerne i premažemo sa mlijekom i jajem . Vraćamo je u tepsiju i pečemo dok ne porumeni.

 pita sa pečurkama i paprikama65
Isječemo je u komade. Serviramo !

mala tajna 1: možete prilagoditi količinu paprika – šampinjona po ukusu, više paprika  - manje šampinjona i obrnuto.
mala tajna 2: za premazivanje umjesto mlijeka možete odvojiti oko 100 ml vrhnja. U tom slučaju  treba te staviti oko 300 ml vrhanja.


                                        ΚΑΛΗ  ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου