17/11/13

Kolač sa dunjama


JESEN STIŽE , DUNJO MOJA !!!
kolač sa dunjama0968
Ko je rekao da su dunje samo za ukras , nije znao da se od njih može  praviti  prelijepo i ukusno slatko da  prati  vašu kafu ili da se ponudi kao poklon! Mislila sam da slatko od različitog voća je samo naš običaj. Prijatno sam se iznenadila kada sam otkrila da u Srbiji imaju istu naviku. U Bosni takva slatka se ne prave , barem toliko često. Više vole rаzličite pekmeze.
Od dunja se obično pravi slatko ili se peku i serviraju sa šlagom. Slatko ima prelijepu narandžastu boju i može da se konzumira i kao pekmez , namazan na kruh ili čak i sa pavlakom! Par kašika je dovoljno da  podigne obični ukus jogurta. Na internetu možete naći bezbrojne recepte za slatko. Mada se lako i brzo pravi.
Prije par dana sam dobila jednu kesu dunja. Nisam ih  imala dovoljno da pravim slatko i napravila sam ovaj mirisni kolač!

Sastojci
500- 600 gr brašna
3 jaja
250 gr jogurta
250 -300 gr šećera
100 ml ulja
1 prašak za pecivo
1 vanillin šećer

4 dunje
3-4 velike kašike pekmeza (idealan bi bio pekmez od narandže ili od kajsija  ili par kašika slatkog od dunje. Ja sam stavila domaći pekmez od šljiva )
malo cimeta
malo klinčića

 kolač sa dunjama67
U jednoj  šerpi mikserom mutimo  jaja , šećer , ulje i vanillin šećer u trajanju od nekoliko minuta.
 kolač sa dunjama8766
Pomiješamo prašak za pecivo zajedno sa brašnom pa ih onda dodajemo u smješu sa jajama. Promiješamo tako da na zidovima  posude ne ostane smjese i izmiksamo blago još malo. Smjesu ostavimo sa strane a pripremamo dunje.
kolač sa dunjama,mjjj
U jednoj džezvi zagrijemo  par kašika vode sa pekmezom.
 kolač sa dunjama768858
Ogulimo dunje i sječemo ih u tanke komade iste veličine . Dunje pomiješamo sa pekmezom , cimetom i klinčićom.
 kolač sa dunjama0998
Nauljimo jednu malu tepsiju /kalup i rasporedimo pola smjese.
kolač sa dunjama9888
 kolač sa dunjama099999 
Odozgo rasporedimo dunje i pokrivamo ih sa ostatkom smjese. Pečemo na temperaturi od 180 u prethodno zagrejanoj rerni oko 45 minuta. Po želji serviramo sa šećerom u prahu.
 kolač sa dunjamamn87

mala tajna 1 : dunje imaju karakterističan miris koji ostavi svoj pečet na cijeli kolač.
mala tajna 2 : ako budete pratili ovaj red pripreme kolača dunja neće potamniti , tako da ne treba te dodoti ni malo soka od limuna!

                  ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου