29/5/13

Pržene mlade tikvice




 IZGOREĆEŠ!!!
przene tikvice21234
U ovom periodu kada stignu tikvice u supermarket i njihova cijena nije velika trljam ruke od radosti . Čak sam riješila moj problem sa čim da serviram svako jelo. Pržene tikvice su po meni najbolji prilog posebno uz meso. Ne pržimo ih bilo kako , nego ću vam otkriti jednu tajnu tako da će tikvice biti mekane i istovremeno hrskave. Takođe ne treba da isprljate vaše ruke. Mislim da sam vas ubijedila i ajmo da vidimo kako se prave!!!

Sastojci
4-5 velikih tikvica 
1 šolja brašna
1 šolja vode
so, biber
ulje
przene tikvice22
Isječemo tikvice niti tanko niti debelo  (oko 7-8mm). Možemo da ih isječemo i okruglo (tako sam radila ja ovaj put) ili uzduž. Peremo ih dobro i  obrišemo ih. Posolimo i pobiberimo.
przene tikvice24
U jednu kesu stavljajmo brašno sa tikvicama i okreneme kesu naopako tako da brašno ode svugdje .
 przene tikvice2345
Svaku tikvicu uzimamo pojedinačno i brzo je ubacimo u šolju sa vodom pa onda na tiganj na dobro zagrejano ulje( čudno je ali ne vrca ) Pržimo par minuta sa jedne strane , onda sa druge strane dok ne dobiju finu boju . Izvadimo i rasporedimo ih na tanjir na koji smo stavili papir.

 przene tikvice21
mala tajna 1 : pržene tikvice se jedu vruće.
mala tajna 2 : na ovaj način brašno pravi oko tikvica hrskavo tjesto.

                                         ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!

1 σχόλιο: